Zahtevke za odpoved ali spremembo rezervacije je treba posredovati nastanitvi preko e-pošte na [email protected].

Na splošno nepovratne rezervacije (Non-refundable) in tiste, ki so zunaj določenega obdobja, ki omogoča brezplačno odpoved ali spremembo, niso upravičene do spremembe ali odpovedi in vračilo denarja ni odobreno.

Ne glede na vrsto rezervacije, povratna ali nepovratna, če je sprememba datumov rezervacije odobren, povračilo razlike ni možno. V primeru višjih cen je gost dolžan doplačati razliko.

Normalne rezervacije je možno odpovedati ali spremeniti do 5 dni (120 Ur) pred datumom prihoda.

Pogoji

Z rezervacijo in bivanjem v nastanitvi se gost strinja, da bo spoštoval hišna pravila in predpise, opisane v teh splošnih pogojih.

Gost je odgovoren tudi za dejanja vseh drugih gostov, ki bivajo v isti rezervaciji, kar vključuje, vendar ni omejeno na sobe v rezervaciji, škodo na lastnini, pristojbine za kajenje v objektu ali ukradene predmete.

Check-in / Check-out:

Prijava je možna od 15.00 do 22:00, odjava do 11.00.

Zgodnja prijava in pozna odjava sta lahko na voljo z doplačilom in ju je treba zahtevati vnaprej.

Ni zagotovljeno, da bodo prošnje odobrene.

Živali in otroci:

Živali so v objektu strogo prepovedane.

Otrok ni dovoljeno pustiti v sobi ali na posestvu brez staršev ali zakonitega skrbnika.

Odgovornosti:

Gost je sam odgovoren za morebitno škodo ali ukradene predmete, ki nastanejo med njihovim bivanjem.

Za odtujeno lastnino in poškodbe, ki nastanejo na objektu zaradi dejanj gosta, odgovarja gost.

Pravila in predpisi:

Od gostov se pričakuje, da upoštevajo pravila in predpise nastanitve, ki jih je določilo osebje.

Če tega ne stori, ga lahko odstranimo iz posesti, brez povračila denarja, in mu prepovemo prihodnje bivanje.

Podpora pri samoprijavi je na voljo samo ob določenih urah in s podporo na daljavo.

Mirne ure so od 22.00 do 6.00 in kakršne koli zabave niso dovoljene.

Turistična taksa:

Gostje stari 18 let in več plačajo turistično takso v višini 3,13 € na osebo na noč.
Gostje med 7. in 18. letom starosti plačajo turistično takso v višini 1,57 € na osebo na noč.
Gostje do 7. leta starosti so oproščeni plačila turistične takse.

Zajtrk:

Če rezervacija vključuje zajtrk, je samopostrežni in na voljo od 8.00 do 10.00.

Cena zajtrka ob rezervaciji je lahko nižja. Doplačilo za zajtrk, na primer ob prijavi, je lahko višji. Za več informacij o cenah nas kontaktirajte.

Parkirišče:

Parkirišče je brezplačno za manjša vozila v času vašega bivanja za 1 vozilo.

Večja vozila, kot so avtobusi, se zaračunajo 30 € na noč.

Parkirišče se plača ob prihodu in ne med postopkom rezervacije.

Kreditna kartica:

Kreditna kartica, uporabljena ob rezervaciji ali prijavi, se imenuje kreditna kartica gosta.

Nastanitev si pridržuje pravico bremeniti kreditno kartico gosta za morebitne neporavnane zneske, škodo ali kršitve kadilske politike.

Za škodo ali trdovratne madeže v sobi se zaračuna najmanj 50 €.

Če ob prijavi prejmete kartico hotelske sobe, jo morate predložiti ob odjavi. V primeru izgube ali nedostavljene kartice hotelske sobe lahko kreditno kartico gosta bremenimo  za 25 €.

Garancija s kreditno kartico je potrebna za celotno bivanje, debetna kartica (kot je Maestro) pa ne velja za garancijo.

Politika odpovedi:

Zahtevke za odpoved ali spremembo rezervacije je treba posredovati nastanitvi preko e-pošte na [email protected].

Na splošno nepovratne rezervacije (Non-refundable) in tiste, ki so zunaj določenega obdobja, ki omogoča brezplačno odpoved ali spremembo, niso upravičene do spremembe ali odpovedi in vračilo denarja ni odobreno.

Ne glede na vrsto rezervacije, povratna ali nepovratna, če je sprememba datumov rezervacije odobren, povračilo razlike ni možno. V primeru višjih cen je gost dolžan doplačati razliko.

Kajenje:

Nastanitev B&B Cirman je strogo nekadilska nastanitev in gostu lahko kreditno kartico bremenimo v višini 200 € za morebitne kršitve kadilske politike.

Oglaševanje in storitve:

B&B Cirman ponuja oglasni prostor v svoji aplikaciji, ki podjetjem omogoča, da svoje izdelke in storitve ponudijo gostom.

Gostu je lahko izdelek ali storitev zaračunana v celoti, za kakovost in zadovoljstvo pa je odgovorno dobavitelj.

Obstajajo lahko primeri, ko za transakcijo med gostom in dobaviteljem nastanitveni objekt zaračuna strošek transakcije oziroma provizijo. V tem primeru gost plača celoten znesek dobavitelju, ki nato ustrezen del nakaže B&B Cirman kot strošek storitev.

B&B Cirman ne prevzema nobene odgovornosti za kakršne koli okvare ali težave v zvezi z izdelki ali storitvami, naročenimi prek aplikacije.

Poleg tega lahko B&B Cirman zaračuna dodatne stroške za dodatne storitve, kot so, a ne omejeno na: fotokopiranje, tiskanje, pošiljanje po e-pošti, rezervacija in nakup vstopnic.